אל תהיי קורבן אופנה בראש השנה

ערב ראש השנה בפתח ואת חייבת למצוא לעצמך אאוטפיט שיתאים רק לגוף שלך. קבלי טיפים למיזוג נכון בין בגד לגוף, וגם ערכים קלוריים של מעדני ראש השנה למניעת השמנה

חיפוש מתכון דיאטטי
מאת: ריקי וינטרוב

ערב ראש השנה בפתח ואת חייבת להתאים לעצמך את הבגד שיתאים יופי טופי לגוף שלך: שמצד אחד ידע להסתיר את הדרוש הטמנה ואיסוף אך מצד שני יגלה את הטפח שיגרור את המחמאות של גיסתך...

 

לא משנה כמה הגוף שלך שמור ומחוטב, ועד כמה את שלמה איתו, המפגש עם עצמך בזמן מדידת שמלה או מחוך, הוא לא בדיוק מה שהיית מגדירה באופן קבוע כתענוג רצוף התרגשות מן השלמות הנשקפת אליך מן המראה, בייחוד כשמדובר ברוב בנות ישראל הניחנות בקימורים מעודנים המנוגדים לרוב בובות הדחליל המורעבות המדגמנות במגזיני אופנה ועל שלטי החוצות. תקוותי היא  שאוכל לעזור לכן ללמוד טיפ או שניים איך לבחור את גזרת ה"טופ"  המתאימה למבנה הגוף שלכן, ולא משנה אם מדובר בשמלה או חולצה, הכוונה בכל מקרה לעיצוב המחמיא ביותר לפרונט שלכן שהרי הוא הנגלה לעין לשאר המסבים לשולחן החג.

 

כאבי בטן
בטן. נתחיל בה. מדובר באורגניזם רגיש ואשר לרובנו מהווה את עקב אכילס היות וזו לרוב מאגדת שומנים ורחוקה מלהיות מושא לפרסומת או משל של קרש גיהוץ מתוח ומוצק. ה"כוכבת" כאילו עושה "דווקא"  נוטה להופיע בגרסת ה"בום" באמצעו של הקומפלקס המכונה "גוף".

 

לכל אותן יפות שמתחזקות בטן רופפת שכזו, מומלץ לדבוק בגזרת טופ עליו מופיעה הדפס מעניין שמבלבלת את האויב. גם כיווצי בד באזור הבטן יעשו את העבודה ויטשטשו את האזור הבעייתי בעיקר משום שלאחרונה אפשר למצוא המון דגמים מחמיאים, סקסיים ונשיים גם לנשים שאינן בעלות גזרת אלה יוונייה ממוצעת המככבת באחת הטרגדיות של "סוקרטס" ושות'.

ניצנים ניראו בארץ....

לבעלות חזה קטן מומלץ לבחור בבגד כשהחלק העליון הוא בגזרת סטרפלס עם כיווצים, כשגם חזייה מרופדת יכולה לסייע ולהעניק לחזה את העסיסיות החסרה לו. הסידור הגאוני עושה נפלאות : סטרפלס עם כיווצים ,לרוחב, לא משטיח את ה"אדמה" אלא מגביה ומצמיח "הרים" גבוהים ובפרופורציות הנכונות הנראות טבעיות לעין (ללא התערבות כירורגית).

 

נשים שמזדהות עם הפסקה הקודמת אולי יתקשו להאמין, אבל גם בעלות החזה הגדול נאבקות במשימת בחירת ה"טופ" המחמיא, שכן לא פשוט למצוא את הגזרה שגם תחמיא וגם תעטוף היטב את מה שהטבע העניק ממנו בנדיבות ומבלי שיגלוש החוצה. לכן,מומלץ לכן לרכוש טופ בגזרת חזיית קולר בסגנון מרלין מונרו מאובזרות ברצועות עבות, ואשר יעניקו פתרון מעולה לבעלות החזון, יחזיקו אותו נכון ולא יקנו לו מראה נפול וכבד.

 

פולקעס לא רק על הצלחת או במילים אחרות :ירכיים עבות
טוב, הגיע הזמן להבהיר זאת אחת ולתמיד, גם לג'י לו האלוהית: כל מה שצמוד לא תמיד פותר את הבעיה של ירכיים עבות, נהפוך הוא. נשים רבות בעלות ירכיים עסיסיות נוטות ללכת שבי אחר טייצים צמודים וחולצות קצרות מדי בתקווה שאלו יטשטשו ויכסו, אך בפועל, הדבר פועל לרעתן של  הירכיים הדשנות ומבליט את מה שהיינו רוצות להסתיר וזאת בעיקר שטעו בבחירתן את הטופ התואם.

 

שימו לב לדבר הבא: הפתרון הוא דווקא בטופ שעוזר לעשות את מלאכת ההסתרה באופן "טריקי" משהו: חולצה שעוברת את קו הירכיים מבד שאינו "נדבק" ואשר יעניקו לכן פרופורציות טובות יותר לירכיים ויעדנו לכן את הגוף לצורת גיטרה מחמיאה ועסיסית. נסו צבעים כהים או חולצות עם הדפסים מעניינים ואפילו פסים אורכיים. הכי חשוב הימנעו משילובים רצחניים של חגורות והיעזרו  באקססוריז כגון שרשרת ארוכה בעלת נוכחת שתמשוך אליה את התשומת הלב בעקיפין. וכך, באותה נשימה - ניתן לכסות כל ישבן עסיסי ולקבל קימור נאה לא פחות משל ג'יניפר האגדית.

 

מציאות נושכת

התיישבת לך שמחה וטובת לב לשולחן ראש השנה, הבטן מטושטשת היטב והירכיים בלתי מזוהות. אבל זה ממש לא אומר שדבש וגפילטע איבדו קלוריות, הם עדיין די משמינים ואי הידיעה אינה פותרת אותך מצבירת קילוגרמים מיותרים.

 

איילת בוגין, הדיאטנית שלנו, ריכזה את המוקשים של ראש השנה רק כדי שתזכרי שכוס יין, שתי קציצות גפילטע ותפוח בדבש יעניקו לך כ-500 קלוריות, ועוד לא דיברנו על מנה עיקרית, שתייה קלה וקינוח.

  

דבש

הדבש הוא סוכר פשוט למרות שמיוחסות לו סגולות מרפא רבות, כל כפית שווה ל-20 קלוריות (ואגב, הסגולות נעלמות אחרי שמחממים ב-40 מעלות).

 

דגים

כדאי לבחור דגים עשירים באומגה 3 רצוי לאפות או לבשל את הדגים, ולא לטגנם. קציצת גפלטפייש שווה ל- 100-150 קלוריות

 

רימון

רימון הוא אחד מהפירות המכילים נוגדי חמצון בכמות גדולה. נוגדי החמצון עוזרים למזער את נזקי החמצון שנגרמים כתוצאה מפעילותו של הגוף. נוגדי החמצון מסייעים לגוף לתפקד טוב יותר ותורמים להזדקנות איטית יותר. בריא מאד לאכול רימון, אך כמו כל דבר, במידה. יש לזכור כי גם בפרי הזה, כמו ברבים מהפירות, כמות הסוכר גבוהה. חצי כוס גרגירים שווה ל-60 קלוריות.

 

 

ערכים קלוריים של מאכלי ראש השנה קלאסים:

 

מוצר

קלוריות

כפית דבש

32

כפית דבשקל

20

תפוח בינוני

50

תפוח עץ + כף דבש

92

עוגת דבש עשירה

200

עוגת דבש דאייט

112

רימון בינוני

60

גפילטע פיש (קציצה אחת)

150

כוסית יין אדום יבש 120 מ"ל

85

כוסית יין לבן יבש 120 מ"ל

80

 

 

מתכונים לראש השנה ללא השמנה:

כבד קצוץ ב-75 קלוריות

גלילות חזה עוף עם פסטו ביין לבן ב-155 קלוריות

פילה אמנון מתובל ב-280 קלוריות

חמין עוף וחיטה ב-400 קלוריות

 

עוגת דבש ב-120 קלוריות

מאפה פילו במילוי תפוחים ומשמשים ב-175 קלוריות

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל