איך להפוך את הביקור אצל רופא השיניים לחוויה מצוינת?

3 גישות עיקריות שיסייעו לנו לשנות את ההרגשה ולשנות את הזכרון והחוויה שלנו מרופא השיניים

איך להפוך את הביקור אצל רופא השיניים לחוויה מצוינת? ()

ריח התרופות, קולות הקידוח, המזגן המקפיא ותחושת הפחד העמוקה. זה הזיכרון החזק ביותר שיש לרובנו כאשר אנחנו חושבים על ביקור במרפאת השיניים. מרבית הביקורים שלנו אצל רופא השיניים, עוד מהילדות, מלווים בחווית כאב כלשהי. הרגשנו כאב בשן ואז, כשאנחנו דואבים ומוטרדים, נקבע לנו תור אצל רופא השיניים.

 

3 הגישות העיקריות שיסייעו לנו לשנות את ההרגשה ולשנות את הזכרון והחוויה שלנו מרופא השיניים נעוצות בביקורים תקופתיים קבועים, בבחירה ברופא השיניים הנכון ובתפיסה כי מדובר ברגע של טיפול בעצמנו.

 

הקפדה על ביקור תקופתי

ההמלצה הרווחת היא ניקוי אבנית אחת לחצי שנה וביקרות אצל רופא השיניים אחת לשנה. באופן כזה, השיניים שלנו נמצאות בבקרה מתמדת של אנשי מקצוע והסיכויים שנסבול מכאבים או תופעות חמורות בשיניים או בעיות אסתטיות קטנים משמעותית. מכאן שהביקורים התקופתיים שלנו אצל רופא שיניים מצמצמים את הזכרונות הכואבים ואת הסיכוי לטיפולים מורכבים ויקרים.

 

בחירה ברופא השיניים הנכון

כיצד בוחרים רופא שיניים טוב? ובכן, בקשו המלצות מהקרובים שלכם, אל תסתמכו על פרסומות והבטחות ותמיד תבדקו מידע ממספר מקורות. רצוי לבחור ברופא שיניים בעל תואר מומחה באחד מענפי רפואת השיניים. זהו רופא שעבר את ההכשרה המעמיקה והיסודית ביותר שיש בתחום שלו ומדובר על כ 4-5 שנים מעבר ל-6 שנות הלימודים הרגילים. ניתן להסיק ובצדק שמרופא מומחה תקבלו את הטיפול המקצועי ביותר שקיים. רק כ-8% מכלל רופאי השיניים הינם מומחים. המלצה חמה היא לבחור במרפאת שיניים מאחוריה עומד רופא שיניים פרטי ולא איש עסקים כלשהו (מכונים למיניהם) כך שהוא זה שנותן אחריות אישית לאיכותם של הטיפולים. בטיפולי שיניים דרך גופים גדולים יכול להווצר מצב בו לרופא השיניים אין אחריות אישית כלפיכם וזה עשוי להיות בעייתי.


אל תחששו לשאול אודות הניסיון של רופא השיניים, לימודיו והתמחותו. בקשו לראות רישיון וכן תעודות המעידות על הכשרות שונות. ניתן לבדוק את רישיון הרופא בקלות באתר משרד הבריאות ובמיוחד אם הרופא הינו בעל תואר מומחה ממשרד הבריאות.
בנוסף, העדיפו מרפאה שמעסיקה סייעת. סייעת מאפשרת לרופא השיניים להתמקד בדברים החשובים באמת ודואגת לסטריליזציה המלאה של המקום והכלים.

 

יחד עם זאת, כדי שהחוויה תהיה שלמה וטובה באמת חשוב שהמרפאה תהיה ברמה גבוהה והשירות שתקבלו יהיה מעולה. שימו לב, החוויה הטובה מתחילה כבר מחדר ההמתנה, מהמפגש הראשון עם מזכירת המרפאה. חשוב שתרגישו במרפאה נעים ונח לכל אורך השהות שלכם. אולם המוקד החשוב ביותר הוא חדר הטיפולים. בדקו את מידת הניקיון של החדר, מידת הניקיון של הכלים, האם הציוד הוא חד פעמי ברובו ומה מידת ניקיונו ותחזוקתו של הציוד הקבוע? בדקו שהצוות עובד עם כפפות.
חשוב שהרופא עצמו יהיה אמפתי ונעים, אך חשוב גם שתהליך קביעת התור יהיה פשוט וידידותי. בדקו האם יש תורים זמינים בשעות שנוחות לכם, בדקו שהתורים מתחילים בזמן והאם יש איחורים ועיכובים קבועים.

 

רגע לעצמנו

אם נפסיק להתייחס אל הביקור אצל רופא השיניים כחוויה מפחידה ומכאיבה ונראה אותה כזמן שאנחנו מקדישים לעצמנו הכל יהיה פשוט יותר. זהו זמן שמוקדש לטיפול בנו ובגופינו ממש כמו קוסמטיקאית או עיסוי. כאשר אנחנו מבקרים במרפאת השיניים, אנחנו מפנים זמן  ולוקחים הפסקה מהכל ומתמקדים בצרכים שלנו. ביקור תקופתי במרפאת שיניים הוא חשוב לפחות ואף יותר מביקור אצל הקוסמטיקאית, קודם כל מבחינה בריאותית אך גם מבחינה אסתטית. חיוך מלא בשיניים בריאות ותחושה טובה הם המפתח למראה אסתטי ומושך.

 

מוגש באמצעות ד"ר איתן מיזריצקי מומחה להשתלות שיניים ושיקום הפה.

 

 

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בעולם האסתטיקה של bello תמצאו מידע עדכני ואמין אודות כל הקשור לעולם האסתטיקה: הסרת שיער, הגדלת חזה, מנתחים פלסטיים, ניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה, שאיבת שומן, הסרת משקפיים, הלבנת שיניים ועוד. אם החלטת לעשות טיפול אסתטיקה אצל קוסמטיקאית או ניתוח פלסטי אצל מנתח פלסטי הגעת למקום הנכון. אתר bello מביא מאמרים, כתבות ומדריכים על כל תחום בעולם האסתטיקה והקוסמטיקה.
באתר תמצאו מידע מקיף ומגוון שמובא קוסמטיקאיות, מנתחים פלסטיים ומומחי אסתטיקה בכירים.

הסרת שיער בלייזרהלבנת שינייםחזההורדת שיערמנתח פלסטיקוסמטיקאיתניתוחים פלסטייםבוטוקסטיפולי קוסמטיקהפילינגעיצוב גבותרפואה אסתטית

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל