יוצאים בחוץ: אימוני בוטקאמפ

נמאס מהמכון? הצטרפו לבוטקאמפ: אימון בקבוצות בפארקים עירוניים או על חוף הים, בהדרכה צמודה של מאמנים, בלי קשר לרמת הכושר. שום מילה על טירונות

מאת: מערכת בלו

אחרי שיצאתם את המשרד ששידר לכם על הראש קרני פלורסנט, אחרי שהשתחררתם מהשקובית חסרת החלונות ודיברתם למסנג'ר שעות אתם עושים דרככם לחדר כושר. עוד מקום סגור, מעייף, עמוס בשעות החשובות, וגם שם יש פלורסנט שמטגן לנו למעלה את הראש.

 

מתוסכלי המכונים ומועדני הכושר למינהם שלא ממש בא להם לשלם הון למכון ולא בדיוק מחבבים את האנרגיה של ללכת במקום (על הליכון), מוזמנים לסור אל הפארק הקרוב לביתם, בטוח כבר מתרוצצת שם חבורת אימון קבוצתי. הרעיון: אימון בקבוצות, במרחב הפתוח - בים או בפארק בהדרכה צמודה של מאמני כושר מוסמכים, האימון כולל את מי שמצטרף בלי קשר לרמת הכושר - יכולות להגיע נסיכות שלעולם לא מזיעות וגם כאלו שחולמים לחזור לטירונות.

 

בשיטת ה-Bootcamp או טירונות בתרגום חופשי, לא חשוב מהי רמת הכושר הגופני שלך, תכנית האימונים בנויה בצורה מאפשרת לכל אחד ואחת להתקדם בקצב שונה ולבצע תרגילים ברמות קושי שונות. לפי השיטה שפותחה בקנדה ובאוסטרליה כל אחדבקבוצה רשאי להפסיק את הפעילות בהתאם ליכולתו, ההנחה היא שהאינטראקציה הקבוצתית תורמת להתקדמות האישית ומשפרת הישגים.

 

מחקר מאוסטרליה וניו זילנד בדק האם להיות חלק מקבוצה משפיע על ביצועים אתלטיים. החוקרים בחנו קבוצה שאינה פעילה ומדדו את היכולת האירובית של החברים לפני שהתחילו בתוכנית האימון. במחקר השתתפו שמונה גברים ושמונה נשים, אשר היו צריכים ללכת מהר ככל האפשר במשך שש דקות. בשבוע הראשון כל אחד ביצע את המסלול באופן עצמאי, בשבוע השני הם חולקו לשתי קבוצות  ונמצא כי אלה שהלכו בקבוצה שיפרו את הזמן באופן משמעותי יותר מההולכים הבודדים.

 

Bootcamp אולי נשמע מאיים אומרת ויקי גולני, מאמת כושר שיוצאת עם קבוצות באזור קדימה, במיוחד עבור אלו שמכירים טירונות מקרוב וזה לא מעורר בהם זכרונות טובים, "אך זוהי אפשרות לשלב אימון אירובי עם תרגילי כח, תרגילים מעולם הפילטיס והיוגה, אימון שרירי הליבה  (Core), תרגילים לעיצוב וחיטוב, תרגילים לחיזוק שרירי הבטן ותרגילי גמישות". יתרון נוסף של אימוני ה-Bootcamp מעבר ל טבע, מרחב ותחושה מאתגרת הוא שתוכנית משתנה כל הזמן כדי לאמן את השרירים וכדי להוסיף רעננות וחידוש עבור אלה המתמידים בתכנית.

 

באימון בוט קאמפ משתתפים ארבעה עד עשרה חברים, מתחילים פעמיים בשבוע ומומלץ להוסיף לזה אימון כח ו-או פילטיס /יוגה, בהמשך עוברים לשלושה אימונים בשבוע. כל אימון אורך שעה כאשר לפחות 15 דקות מתמקדים בחיזוק ועיצוב שרירי הליבה ושרירי הבטן. לפני תחילת התכנית מבצעים מדידות ושקילות, מציבים יעדים ומטרות ומקבלים ייעוץ תזונתי.

 

תוצאות ניתן לראות תוך ארבעה שבועות!!! מעבר להצרת היקפים, ירידה באחוזי שומן, בניית מסת שריר, שיפור כח, עליה ברמת האנרגטיות, הפגת מתחים, שיפור סיבולת לב ריאה, ניתן להבחין גם בשיפור בדימוי העצמי ובהרגשה נפלאה.

 

איפה מתאמנים?

ויקי גולני, מנחה קבוצות Bootcamp באזור קדימה, מאמנת כושר 054-6774588, מחיר: 49 שקלים

גם ב:

פארק הלאומי, רמת גן

פארק הירקון, תל אביב

 

עוד כושר ואושר

בואו לתרגל כושר בהנחייה אישית

איך בונים תוכנית אימונים?

פילאטיס לחיזוק שרירי הכתפיים

פילאטיס לחיזוק שרירי הבטן

מיתוסים על פעילות גופנית

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בעולם כושר וספורט של bello תמצאו מידע עדכני על אימוני כושר, תוכניות אימונים, בבית ובמכון כושר, לצד מאמרים של מאמני ומדריכי כושר מוסמכים בנושאים הקשורים לכושר, ספורט ואורח חיים בריא. אם החלטתם להיכנס לכושר, או שאתם רוצים לשפר את הכושר הגופני שלכם - אתם במקום הנכון. עולם הכושר של אתר bello מביא לכם את מיטב הכתבות על כל תחום הכושר הגופני, לרבות תחומי אימון פופולאריים כגון אופניים, פילאטיסחדר כושרמאמן כושר אישיאימון כושר

   
לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל