מילוי וטיפול בקמטים - המדריך השלם (מילוי וטיפול בקמטים)

חומרי מילוי והזרקות - מדריך

לרגעים נדמה שכל העולם ואשתו מזריקים מיני חומרים לקמטים השטחיים והעמוקים. אם גם אתם מוטרדים מהקמטים המסגירים את גילכם, ד"ר חיים קפלן מביא את כל תורת המילויים למתחילים: היכן ממלאים ולמי המילוי מתאים, האם מילוי מחליף ניתוח מתיחה ומהם החומרים המובילים

רוצה להתייעץ עם מומחה לטיפול בקמטים?
מלאי פרטים אלה ו-3 מומחים יצרו עמך קשר בהקדם.
מאת: ד"ר חיים קפלן

הקמטים המופיעים על פנינו כשאנו מתבגרים, הם מעין אלבום זיכרונות אישי, המתעד בקפידה את כל התהפוכות הרגשיות שעברנו בחיינו. למה הם נוצרים? לא רק בגלל שחייכנו או כעסנו. העור שעל המצח, בצדי העיניים, מעל השפתיים, ליד האף ובזוויות הפה מאבד עם הגיל את הגמישות שלו וגם רקמת השומן התת עורי מדלדלת.

 

הרפואה הפלסטית מציעה למי שלא מצליח להתיידד עם קמטיו, מגוון פתרונות, ואלה שנציג הפעם לא מצריכים ניתוח מתיחת פנים או הרמה.  מדובר בטיפול הזרקה, המבוססים ברובם על מילוי.

 

עושים מילויים: מדריך לממלא המתחיל

הקמטים הרי נראים כמו חריצים קטנים. מזריקים ישירות לתוכם חומרי מילוי עד שהם נעלמים. או לפחות כמעט.

 

למי המילוי מתאים

לאלו שעור הפנים שלהם לא צנח (אז מעלימים קמטים במתיחת פנים) ואין להם עודפי עור שצריך להסיר אלא חריצים בלבד.

 

בדרך כלל ממלאים קמטים קבועים, כמו אלה שמופיעים בלחיים או מעל לשפתיים העליונות, כי כשממלאים קמט שנוצר כתוצאה מהפעלת יתר של שריר בפנים, הוא יעלם אבל לידו יצוץ קמט חדש, במקום שבו השריר ממשיך לפעול.

 

האם אפשר למלא ולהעלים את כל הקמטים?

ממש לא. יש מקומות, כמו החריצים מעל לשפה העליונה, שניתן לטשטש מאוד, אבל אם יש הרבה חריצים עמוקים, רק טיפול משולב עם פילינג יעלים את הקמטים.

 

אורך הטיפול

בין רבע שעה לשעה בכל פעם. ההחלמה אורכת בדרך כלל יממה אחת, אלא אם מזריקים שומן.

  

חומרי המילוי

קיימים בשוק למעלה מ-500 חומרי מילוי שונים. רצוי לבחור בחומרים שיש להם את האישורים המתאימים ושיש ניסיון של שנים בהזרקה שלהם. חשוב מאוד להתייעץ עם הרופא הפלסטיקאי ולקבל את כל האינפורמציה, חשוב עוד יותר להיזהר מאוד מהסיליקון הנוזלי והחומרים הקבועים.

 

חומרי המילוי הנפוצים נחלקים לשלוש קבוצות:

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בעולם האסתטיקה של bello תמצאו מידע עדכני ואמין אודות כל הקשור לעולם האסתטיקה: הסרת שיער, הגדלת חזה, מנתחים פלסטיים, ניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה, שאיבת שומן, הסרת משקפיים, הלבנת שיניים ועוד. אם החלטת לעשות טיפול אסתטיקה אצל קוסמטיקאית או ניתוח פלסטי אצל מנתח פלסטי הגעת למקום הנכון. אתר bello מביא מאמרים, כתבות ומדריכים על כל תחום בעולם האסתטיקה והקוסמטיקה.
באתר תמצאו מידע מקיף ומגוון שמובא קוסמטיקאיות, מנתחים פלסטיים ומומחי אסתטיקה בכירים.

הסרת שיער בלייזרהלבנת שינייםחזההורדת שיערמנתח פלסטיקוסמטיקאיתניתוחים פלסטייםבוטוקסטיפולי קוסמטיקהפילינגעיצוב גבותרפואה אסתטית

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל