הלהיט החדש של הקיץ: דיאטת גת

הגיע הקיץ ואתם רוצים להיראות מושלם? ניסיתם כבר כמעט כל סוג של דיאטה וכלום לא עובד? קבלו את הלהיט החדש של הקיץ- דיאטת גת

הלהיט החדש של הקיץ: דיאטת גת ()
חיפוש מתכון דיאטטי
מאת: מערכת בלו

כשחברתי חגית ואני נפגשנו אחרי כמעט חודשיים שבהם לא הצלחנו להיפגש התבוננתי בה המומה. חגית רזתה יפה והשילה ממשקלה כמעט 15 ק"ג! ואני, בכלל לא ידעתי שהיא בדיאטה. "איך עשית את זה?", שאלתי אותה בסקרנות וחגית שלפה משהו קטן מתיקה ושאלה: "את מכירה את דיאטת הגת החדשה?".

 

"זה דיאטת מיץ הגת, לא", עניתי והסתכלתי עליה בחשדנות, כי כזאת אני, למודת דיאטות כושלות שהפכו אותי לספקנית שלא מאמינה לכל המצאה חדשה. אבל חגית נשבעה לי שמדובר בדיאטה מצוינת, קלה ושרואים תוצאות, באחריות, ובכלל, זה בלי מיץ, אלא בתיונים שגם הופכים את התהליך לקל לביצוע והכנה. "אני כל כך מרוצה שאתן לך מהערכה שלי שתנסי ותראי בעצמך!", היא אמרה.

 

ואם חגית ירדה 14 קילו תוך חודשיים, החלטתי שאני יוצאת לבדוק בעצמי ולדווח. אחרי הכל, מה יש לי להפסיד? בחורף האחרון חגגתי כהוגן, הברזתי מאימוני הכושר (או בקיצור סתם שילמתי דמי מנוי ולא הלכתי למכון כמעט), הפרזתי בארוחות עשירות, ערבי סרט-פיצה-בירה עם חברות, ואת התוצאות אני רואה על עצמי. מצד שני, אני מודה שאין לי כוח או חשק לחזור לחדר הכושר וגם אין לי זמן – הקיץ כבר ממש כאן ואם עד עכשיו יכולתי לדחות את הקץ, עוד רגע כבר לא אוכל להתחמק, כי הבילויים של החבר'ה עוברים לחוף הים ולבריכה, ולשם צריך ללבוש בגד ים. וחוץ מזה, אם להאמין לחגית, הדיאטה לא מצריכה ממני שום השקעה מיוחדת, אז בקיצור – יצאתי לדרך!

 

ראשית, בדקתי מה ההבדל בין דיאטת הגת החדשה לבין דיאטת מיץ הגת שהתפרסמה לפני שנים אחדות אחרי שמיטב הדוגמניות והשחקניות ההוליוודיות המפורסמות כמו גם המקומיות השילו קילוגרמים רבים במהירות ממשקלן.

 

בעוד שדיאטת מיץ הגת שהייתה ללהיט הצריכה טחינה דקה של צמח הגת לכדי שייק (לא טעים במיוחד, יש להודות), בדיאטת הגת החדשה לא צריך לטרוח. אפשר להנות מכל היתרונות של צמח הגת מבלי לעמוד מול הבלנדר ולטחון שעות, ואז למהול אותו במיץ כדי להתגבר על הטעם המר.

 

גם מבחינת תופעות הלוואי המצב טוב בהרבה. בדיאטת מיץ הגת הפה היה מתייבש והזיעה מוגברת ובדיאטה החדשה אין תופעות כאלה. אז מה כן דומה בין שתי הדיאטות? ראשית, המרכיב המרכזי שבהן – צמח הגת. צמח שידוע ביכולת האפקטיבית ביותר (אשר בדוקה מחקרית) שלו לשמור על האנרגיה, על עירנות מוגברת, חדות מחשבה ומרץ רב ובצד כל אלה – מחזק את המערכת החיסונית, מטפל במחלות וגם מדכא תיאבון מוגבר.

 

ערכת הדיאטה היעילה Slim Gat Plan  של חברת גת ישראל מבוססת על צמח הגת. מדובר בגת חבשי (דימנה) אשר מיובא מאתיופיה וידוע שיש לו השפעה חזקה פי 4 מכל סוג גת אחר.

 

את התערובת הזו ארזו בשקיות תה מיוחדות, שכאמור מכילות את צמח הגת החבשי המיובא והמחוזק - הדימנה. ועכשיו, כל שצריך לעשות הוא להרתיח את התיון במים ופשוט לשתות.

 

בדרך כלל אין לי סבלנות לדיאטות חדשות, שמצריכות הכנות וקניות, אבל כאן זה כל כך פשוט, שבאמת לא היה לי מה להפסיד. אז חודש שלם הקפדתי לשתות את התה. בימים הראשונים שמתי לב שאחרי שתיית התה אני מרגישה "מלאה", ואין לי תיאבון למשך שעות רבות. השיא היה באירוע משפחתי בו הוגשו המאכלים האהובים עלי, ואני שבדרך כלל לא מתביישת להתנפל על האוכל ולזלול בתאווה, בקושי ניגשתי להציץ במאכלים. כדי לא להגיע למצב של הרעבה, הקשבתי להוראות היצרנים (עברתי לשימוש יום כן, יום לא) ובעיקר לימדתי את עצמי לשלוט במצב. אני פותחת את הבוקר בארוחה טובה ומזינה ולאחריה שותה את התה שמחזיק אותי למשך שעות רבות.

 

האם רואים תוצאות? בהחלט, הורדתי כבר 8 קילוגרמים, הג'ינס הצמודים כבר הפכו להיות רפויים ובגד הים? עם המידה החדשה, קניתי אחד חדש. ביקיני! אני לא רק נראית טוב (כולם אומרים), אני גם מרגישה ממש טוב, ערנית, שמחה וממוקדת מטרה. ואחרי כל זה, לא הייתה לי ברירה: חזרתי לחגית ואמרתי לה שאם לא הייתי בדיאטה – הייתי אוכלת את הכובע. 

 

רוצה לרדת במשקל? רוצה פתרון טבעי לחלוטין? לחצי כאן והכירי את גת ישראל - פורמולה טבעית לדיכוי התיאבון, ירידה במשקל ושיפור האנרגיה.

 

 

 

 

 

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל