מחקר חדש קובע: אנשים ששותים משקאות דיאטטיים יעלו במשקל

אם אתם מכורים למשקאות דיאטטיים הכתבה הזאת במיוחד בשבילכם, אספנו לכם כאן מספר נתונים ממחקר חדש שנערך בארה''ב שיעזור לכם לעשות סדר בדברים ולדעת אחת ולתמיד: האם משקאות דיאטטיים באמת משמינים

מחקר חדש קובע: אנשים ששותים משקאות דיאטטיים יעלו במשקל ()
חיפוש מתכון דיאטטי

במשקאות דיאטטים יש פחות קלוריות ממשקאות רגילים על זה אין וויכוח, אך האם הדבר באמת יוביל אתכם לירידה במשקל? יש המון דעות שונות בעניין זה ותזונאים רבים לא ידעו לתת לכם תשובה חד משמעית, בדרך כלל הם יגידו לכם שצריך לשתות מים כי הם בעצמם אינם יודעים את התשובה לכך.

 

אז אחת ולתמיד האם משקאות דיאטטים באמת עוזרים לכם לרדת במשקל? מחקרים שונים מראים שאחד הגורמים המרכזיים להשמנה הוא צריכת משקאות בעלי ערך קלורי גבוהה זה כבר ידוע לכולנו. אך מחקר חדש מראה דווקא ההפך מכיוון שאנשים ששותים משקאות דיאטטים נוטים להשלים את החסר במהלך הארוחות ונוטים לצרוך יותר קלוריות בכל יום, במילים אחרות אנשים הצורכים משקאות דיאטטים בדרך כלל ינסו לפצות על זה במהלך היום ולצרוך יותר קלוריות ממזונות אחרים.

 

מנתוני המחקר ניתן לראות שאחוז האנשים השותים משקאות דיאטטים עלה מ4% ל 21% בין השנים 1964 – 2016. ניתן לראות גם שאנשים הסובלים מעודף משקל ניסו לצרוך משקאות דיאטטים אך פיצו על החסר בארוחות אחרות במהלך היום. בחישוב הכולל בסוף כל יום הם צרכו את אותם מספר קלוריות כמו לפני התהליך ואפילו יותר.

 

בסקר שנערך על ידי ארגון הבריאות העולמי ב-34 מדינות דורגו ילדי ישראל במקום הראשון בשתיית משקאות קלים. בכך עלינו על ארה''ב, גרמניה, צרפת, אנגליה ועוד מדינות רבות אשר נחשבות לבעלות אוכלוסיות שמנות מן הממוצע.

 

מנתונים נוספים שנאספו ניתן לראות שבישראל כ 22% מהציבור עושים דיאטה אך רק 13% מהם באמת זקוקים לכך. כמחצית מהאוכלוסייה סובלת מעודף משקל וגברים סובלים יותר מאשר נשים, כ - 40% מהגברים בישראל הם בעלי עודף משקל לעומת 26% של נשים בעלות עודף משקל.

 

עוד נתון מעניין גילה שבישראל כ 60% מהאנשים עוסקים בפעילות גופנית לפחות פעם בשבוע. כ32% אחוז עוסקים בפעילות גופנית לפחות שלוש פעמים בשבוע 

 

לסיכום: בפעם הבאה שאתם מזמינים דיאט קולה כדאי לכם לאכול אותו עם סלט, ואם אתם מנסים לרדת במשקל ולא יכולים לסבול מים, משקאות דיאטטים באמת יעזרו לכם, אך הקפידו שאתם לא מפצים על כך בארוחות אחרות במהלך היום.

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל