סובלים ממיגרנות? מחקר חדש מצא שיטת טיפול חדשה שתשנה לכם את החיים

מיגרנות היא אחת מהמחלות הנפוצות והקשות ביותר בעולם, הבעיה העיקרית היא שאין לה תרופה ממשית. מחקר חדש שנערך באוניברסיטת אוהיו מצא גורמים חדשים המשפיעים על המחלה שיכולים לשנות לכם את שגרת החיים.

סובלים ממיגרנות? מחקר חדש מצא שיטת טיפול חדשה שתשנה לכם את החיים ()
חיפוש מתכון דיאטטי
מאת: מערכת בלו

אם אתם סובלים ממיגרנות אתם לא לבד. מחקר חדש שנערך בארה''ב מצא שיותר מ100 מיליון אנשים מכל העולם סובלים מכאבי הראש האיומים האלה. 49 אחוז מהם נשים 19 אחוז גברים ו32 אחוז הם ילדים. הבעיה העיקרית פה היא שהטיפול במיגרנות בדרך כלל קשה מאוד משום שאין לו תרופה ממשית.

 

למה מיגרנות כל כך קשות לטיפול

 

יש מספר גורמים לכך שמיגרנות היא אחת המחלות שיותר קשה לחיות איתם ולטפל בהם. ראשית, הכאבים הם מייסרים, בדרך כלל הכאב מופיע בצד אחד של הראש, ויכול לגרום לבחילות והקאות, הפרעות בראיה ורגישות יתר לרעש ולאור. אצל רוב האנשים כאבי הראש האלה באים רק מפעם לפעם, אבל יש אנשים הסובלים מכך על בסיס יום יומי.

 

מחקר חדש מאוניברסיטת אוהיו קובע כי יש סיבות שונות שגורמות למיגרנות כמו שינויים הורמונלים, שינויים בתזונה ואפילו שינויי מזג האוויר, אבל אחת הסיבות העיקריות שהתגלו היא החוסר בוויטמינים מסויימים.

 

מה מגלה המחקר החדש

 

המחקר נבחן על כמה קבוצות אנשים מגילאים שונים וממינים שונים ומצא כי יש קשר מובהק בין רמות נמוכות של ויטמין D, Q 10 ו- B2לבין אנשים הסובלים ממיגרנות.

 

אצל נשים הגורם העיקרי למיגרנות הוא בד''כ המחסור בויטמינים Q10 ו-B2 ואילו אצל גברים חוסר בויטמין D הוא הגורם העיקרי לכאבי הראש הנוראיים האלה. המחקר מראה גם כי האנשים הסובלים ממיגרנות רק מידי פעם יהיו אלו אשר יש להם חוסר בויטמינים Q10  ו B2- מאשר ואלו הסובלים מהם באופן קבוע יהיו בעלי המחסור בויטמין D.

 

רופאים רבים המתמחים בתחום חושבים שזה יכול לפתוח כיוון חדש למחקרים שיכולים להוביל לתוצאות מעניינות. אם חוסרים בויטמינים ומינרלים אלו קשורים למיגרנות אז חלק מהטיפול העתידי יהיה שימוש בתוספי תזונה על מנת לאזן אותם.

 

לסיכום: מיגרנות יכולות להיגרם על ידי מספר גורמים שונים – בחלקם קל לשלוט ובחלקם לא. אך המחקר החדש מגלה שהטיפול בויטמינים יכול לשחק תפקיד גדול יותר מאשר רופאים ידעו בעבר.

 

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

   
לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל