אורח חיים בריא

מדוע חשוב כל כך לשמור על אורח חיים בריא? איך עושים את זה בצורה נכונה ומהם המחירים שמשלמים האנשים שלא מקפידים על כך.

אורח חיים בריא
 ()
חיפוש מתכון דיאטטי

לפעמים דומה שהנושא הזה, שנתפס כטריוויאלי, אינו באמת מגיע למודעות. לכן, נסכם בקצרה כל מה שחשוב לדעת בנושא.

מדוע זה חשוב?

 

 

מדוע חשוב כל כך לשמור על אורח חיים בריא? קודם כל, אורח חיים כזה תורם לבריאות הגופנית. זהו אורח חיים שמקדם מאוד מניעת מחלות, מחזק את הגוף וגם את מערכת החיסון. בנוסף, אורח חיים כזה נחשב כתורם גם לבריאות הנפשית. מי שחי חיים בריאים מרגיש רגוע יותר, נינוח יותר ופחות לחוץ. זהו אורח חיים שתורם לאיזון לחץ הדם ומעלה את רמות האושר האישי.

איך עושים זאת נכונה?

 

אורח חיים בריא - בלו 

 

אין באמת שומרים על אורח חיים בריא? הדרך הטובה ביותר היא לעשות זאת באמצעות קביעת כללים, אך כאלה שהופכים להרגלים לחיים. חשוב לשלב אורח חיים זה בסגנון החיים האינדיבידואלי של כל אחד ואחת. למשל, חשוב לקיים פעילות גופנית קבועה, אך אין רק דרך אחת שתתאים לכולם. יש כאלה שיוכלו לעמוד במחויבות של חוג ספורט או של מכון כושר. לאחרים אין הזמן או הכסף לכך. אז מה ניתן לעשות במקרים כאלה? ראשית חכמה, לוותר על מעלית. בכל הזדמנות – עולים ויורדים במדרגות. בנוסף, נוסעים פחות. כאשר זה אפשרי – הולכים לקניות במקום לנסוע. לילדים ניתן להמליץ על הליכה רגלית לחברים ועל ויתור על בקשת טרמפ מההורים בכל הזדמנות כברירת מחדל.

 

 

חשוב גם לשמור תמיד על היגיינה אישית. לפני כל ארוחה נוטלים ידיים. מתקלחים לעיתים קרובות ושומרים על הניקיון בבית, ולמעשה בכל מקום. גם מבחינת תזונה, כדאי מאוד להקפיד על פירמידת המזון המומלצת על ידי רופאים ודיאטנים. יש להתאים את סוגי המאכלים לרמת הפעילות הגופנית, לגיל ולמצב הבריאות. כדאי להתייעץ עם דיאטנית וככלל מנחה – חשוב לשמור על איזון. לא כדאי לחיות מתוך הרגשה של חוסר, של איסורים ושל הגבלות. אוכלים מהכול – אבל במידה.

 

אורח חיים בריא – רווחים ומחירים

 

 

מי שישמור על אורח חיים בריא ייהנה מבריאות תקינה, אך ירוויח ללא ספק גם לא מעט כסף. אם פחות מחלות ויותר אושר אינם מספיק משכנעים, רק חשבו על כל המחירים של התרופות ושל הטיפולים הרפואיים המצפים בעתיד הלא רחוק, מהם ניתן להימנע. אגב, גם כחברה חשוב להקפיד על חינוך לאורח חיים נכון: ההוצאה הציבורית המופנית לבריאות תוכל לשמש להרבה מאוד דברים אחרים, שלבטח ישפרו את איכות החיים שלנו ואת רווחתנו.

 

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל