שוק האוכל של אפר מרקט – הדרך הנכונה להתחיל את סוף השבוע

חיפוש מתכון דיאטטי
מאת: מערכת בלו

אין כמו ארוחה מפנקת עם תבשילים, חלות, מאפים וכמה קינוחים כדי לחגוג את סוף השבוע עם החברים או המשפחה. אבל מה עושים אם נזכרים ברגע האחרון? במתחם אפר מרקט כבר חשבו עבורכם על פתרון

מתחם אפר מרקט בגבעתיים שואב השראה משווקי האוכל של לונדון ומצליח להזריק להם רעננות מקומית אותנטית. במהלך השבוע, אפשר להגיע אל המתחם כדי לטעום מנות טריות מתפריטים שונים ובהם אוכל אסייתי, פסטות, המבורגרים, עוף ועוד. אבל ביום שישי ובזמן שכל המדינה נכנסת לקצב קצת אחר, אפר מרקט מרים את האווירה.

שוק האוכל בימי שישי הוא ללא ספק גולת הכותרת של מתחם אפר מרקט. זה נכון להיום המקום להיות בו אם רוצים לקחת אוכל הביתה, להביא כמה חיזוקים למנות שכבר הספקנו להכין לבד או לסגור פינה של תבשילים, חלות, סלטים, מאפים, קינוחים ופינוקים. לא משנה מי עומד להגיע לארוחת שישי ועם איזה מחסור קולינרי אתם מתמודדים - אפר מרקט יסגור לכם פינה.

למה להביא אוכל ממתחם אפר מרקט?

מי שמחפשים אוכל לימי שישי וסוף השבוע לא רוצים שהתפריט יהיה בנאלי ומשעמם. מצד שני, ארוחת שישי עם החברים או המשפחה היא ממש לא המקום לניסויים. לכן, הפתרון האידיאלי הוא לבחור מתחם שבו חומרי גלם מקומיים פוגשים תפריט עולמי ברמה גבוהה.

האנשים מאחורי אפר מרקט לקחו על עצמם אתגר, אבל הם עומדים בו בהצלחה. זה ניכר כבר מהרגע הראשון וכאשר רואים את העיצוב, אבל ממשיך על רקע הריחות, הטעמים והצבעים. בפועל, היכולת של אפר מרקט לשלב בין האלמנטים השונים זה בדיוק מה שיכול להפוך את תפריט הסופ"ש שלכם לחוויה קולינרית בלתי נשכחת.

מזמינים מראש – ומגיעים לאסוף

הקפדה על כל פרט קטן בתפריט, במנות ובחומרי הגלם לא באה על חשבון היכולת של מתחם אפר מרקט לתת מענה לצרכים של קהל יעד מגוון. מבחינתכם, זה אומר למשל שניתן להגיע ברגע האחרון ולזרום עם השף על המנות בתפריט, או פשוט לשריין ארוחות מועדפות מראש.

הזמנה באתר לקראת איסוף עצמי רלוונטית כל השבוע ומומלצת בעיקר בסופי שבוע. בנוסף, ניתן כבר עכשיו לשאוב השראה מהתפריט של אפר מרקט כדי להחליט מה מכינים לבד, מה מביאים מבחוץ ואיך מפתיעים את האנשים שאנחנו הכי אוהבים.

המטבח פתוח וכולם מוזמנים!

ההוכחה הניצחת לערך המוסף של אפר מרקט היא המטבח הפתוח. למרות שמדובר על חלל אחד תוסס שכל הזמן יש בו תנועה, הטבחים והשפים שומרים על אינטראקציה עם הקהל ויודעים בכל רגע נתון מה קורה ומה חסר. במקביל, מי שמגיע למתחם אפר מרקט יכול ממש לראות את תהליך ההכנה של המנות ולעקוב מקרוב אחר חומרי הגלם שהופכים לארוחת שישי מושלמת.

המטבח הפתוח של אפר מרקט ממשיך את הטרנד העולמי של רמת הכנה ואריזה ללא פשרות. במתחם אפר מרקט מצליחים לקחת את זה לקצה, עם ביצוע בסטנדרטים שעד היום לא היו בישראל. לכל זה צריך להוסיף את המיקום הנוח בלב גבעתיים, מה שמתאים בול בפוני גם לתושבי האזור וגם למי שמגיעים לביקור קצרצר.

בקיצור, אפר מרקט הוא מתחם קולינרי צבעוני ומגוון שמביא לישראל את הגרסה הכי מעודכנת של שווקי האוכל בלונדון. בזכות תפריט אקסקלוסיבי שמבוסס על חומרי גלם מעולים ונגיעות עדינות של שפים מיומנים, גם מי שצריכים פתרון לארוחת שישי יכולים להגיע למתחם אפר מרקט ולהתרשם מקרוב. 

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל