סדנאות הבישול של דן גורמה

חיפוש מתכון דיאטטי
מאת: מערכת בלו

סדנת בישול אחת היא אולי כל מה שמפריד בינך לבין הפיכת התחביב למקצוע. עם זאת, גם את הסדנה הנכונה צריך לדעת איך לבחור. אז מה מציעים במרכז הקולינרי דן גורמה?הנה כל מה שכדאי לדעת

לא כל סדנת בישול בנויה באותה צורה. קודם כל, יש הבדל בין סדנאות בישול חד פעמיות שהן בגדר אטרקציה או פעילות פנאי לבין תכנית לימודים עדכנית שבסיומה מקבלים תעודת הסמכה מקצועית. חוץ מזה, גברים ונשים בגילאים שונים יכולים להתעניין בסדנאות בישול שונות: החל מבישול בלבד, דרך אפייה ועד קונדיטוריה.

בבחירת סדנה בישול למשל מחייב שילוב בין ציוד מקצועי לבין חומרי גלם. לשם השוואה, באפייה וקונדיטוריה יש משמעות להשראה ולכן פוגשים את טובי השפים, הקונדיטורים ואנשי המקצוע הבולטים בתחומם. עם זאת, כיום יש גם אפשרות לתאם סדנת בישול שמרכזת את כל היתרונות תחת קורת גג אחת.

 

המרכז הקולינרי של דן גורמה: המסלול שלך לקריירה

סדנאות הבישול של דן גורמה מציבות רף גבוה וסטנדרטים בלתי מחמירים עבור חובבי בישול, אפייה וקונדיטוריה מכל רחבי הארץ. המרכז הוא מבית רשת מלונות דן ואורט ישראל, כך שהוא מלכתחילה הוקם לאנשים שרוצים ללמוד את מקצועות הבישול, האפייה והקונדיטוריה ומעוניינים להפוך את התחביב שלהם לקריירה מגמלת.

בתכנית הלימודים של דן גורמה כבר נמצאים כל התכנים הרלוונטיים. חלק מהשיעורים שמים דגש לדוגמא על המאפיינים המיוחדים של סדנת בישול איטלקי, בעוד בימים אחרים לומדים את הסודות של סדנת בישול בשר. בין לבין, יש גם אפשרות לפגוש קונדיטורים ושפים בעלי שם כדי לעבור אצלם סדנת בישול מומלצת בכיתות לימוד מרווחות ועם מיטב הטכנולוגיה.

במרכז ללימודים קולינריים של דן גורמה ניכרת השקעה בפרטים הקטנים. זה בולט למשל בעמדת עבודה אישית לכל משתתפ/ת, או בתכנית הלימודים שנבנית שכבה אחר שכבה לצורך יצירת מבנה יציב של מיומנות והבנה. כמו כן, יש משמעות גדולה לקשרים האישיים שנוצרים בסדנאות בישול כאלה ולאופן שבו ניתן להשתמש בהן בהמשך הדרך כדי להשתלב בתחום ובענף.

 

למי מיועדות סדנאות בישול מומלצות?

השוואה בין סוגים שונים של סדנאות בישול בתל אביב ובערים גדולות אחרות בישראל מגלה למי בדיוק מיועדת תכנית הלימודים הקולינרית של אורט דן גורמה. זו תכנית שבנויה לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם, אז היא פונה רק לגברים ונשים שלוקחים את עצמם ברצינות: שרוצים ללמוד את המקצוע, שאוהבים לבשל או לאפות ושבעיקר מוכנים לשמור על ראש פתוח לרעיונות חדשים במטבח המודרני או הקלאסי.

מבחינה פורמלית, סדנאות בישול מומלצות של דן גורמה גם מתאימות למי שרוצים לקבל תעודה שמוכרת על ידי איגוד השפים הבינלאומי WACS. את התעודה מקבלים במסגרת הסדנאות לאחר קורס אפייה מקצועי בהובלת הקונדיטור אורגד רואש ובהשתתפות ובליווי שרית נובק. עם קורס כזה שבו רוכשים את הטכניקות ושיטות העבודה המתקדמות בעולם, הדרך לקריירה כבר סלולה.

 

כך תבחרו את הסדנה שמתאימה לכם

סדנאות הבישול של דן גורמה הן שם דבר בעולם הקולינריה הישראלי. עכשיו כל שנותר הוא לבחור בין סדנאות מהדרין, קונדיטוריה, אפיית לחמים, בישול, לימודי המשך או "השף הצעיר". לחילופין, ניתן לסנן בין הסדנאות לפי מחירים, מרצה או מספר מפגשים וכדאי גם ליצור קשר עם נציגי המרכז הקולינרי בכל מקרה של דילמה או התלבטות.

עדיין מתלבטים? פשוט בחרו את הסדנה שהכי קרובה למה שאתם אוהבים להכין בבית. משם והלאה, השפים של דן גורמה כבר יידעו מה לבשל לכם. 

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

   
לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל