רוצות להיפטר מהשומן ביריכיים? 5 תרגילים מומלצים שכדאי לכן לנסות

בכתבה זו הבאנו לכם 5 תרגילים שכל מתאמנת חייבת להכיר, עקבו אחר ההוראות ואנו מבטיחים לכן שתראו תוצאות

רוצות להיפטר מהשומן ביריכיים? 5 תרגילים מומלצים שכדאי לכן לנסות ()
מאת: מערכת בלו

 

אם אתן מבינות קצת בספורט ותזונה אתן הרי כבר יודעות שלהוריד את הבטן באמצעות 500 כפיפות בטן שתעשו כל יום זה שקר מוחלט. האמת היא שהגנטיקה שלכם תקבע היכן "לאחסן" את השומן שלכן, אינכן יכולות לבחור להרזות במקומות מסויימים שנראים לכן יותר שמנים למשל בטן, יריכיים, צדדים וכו', אין מה לעשות כל אחד צריך להשלים עם המתנה שניתנה לו ולהפיק ממנה את המירב.

 

טוב אז לאחר שהבהרתי את הנקודה הזאת חשוב לי להגיד לכן דבר נוסף שיעודד אתכן, אולי אתן לא יכולות לבחור איזה מקום אתן רוצות "להקטין" בגוף שלכן אבל אתן לגמרי יכולות לבחור איזה מקום אתן רוצות להגדיל ולעצב, אתן פשוט צריכות לדעת איך עושים את זה, ובשביל זה אנחנו כאן.

 

אם את רוצה למשל להקטין את הירכיים שלך הרי שדבר זה אינו אפשרי לפי מה שכתבתי עכשיו, אבל את בהחלט יכולה לשחק עם זה. כולנו שמענו על תורת היחסות של אלברט איינשטיין ואנחנו יודעים שכל דבר בחיים הוא יחסי, לפיכך ככל שתגדילי יותר את הישבן שלך ככה הרגליים יראו יותר קטנות, נשמע טוב לא? גם תרוויחי ישבן יפה ומעוצב וגם הרגליים יראו הרבה יותר טוב, בהחלט נשמע כמו שילוב מנצח. בכתבה זו הבאנו לכן 5 תרגילים של אחת מהמאמנות הגדולות בעולם, אז לפני שאתן מאבדות תקווה בגלל השומן ביריכיים, עשו את התרגילים הללו  לפחות 3 פעמים בשבוע ותרוויחו פעמיים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עקבו אחרי Brittany Perille באינסטרגם כדי לקבל עוד תרגילים ורעיונות לאימונים

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בעולם כושר וספורט של bello תמצאו מידע עדכני על אימוני כושר, תוכניות אימונים, בבית ובמכון כושר, לצד מאמרים של מאמני ומדריכי כושר מוסמכים בנושאים הקשורים לכושר, ספורט ואורח חיים בריא. אם החלטתם להיכנס לכושר, או שאתם רוצים לשפר את הכושר הגופני שלכם - אתם במקום הנכון. עולם הכושר של אתר bello מביא לכם את מיטב הכתבות על כל תחום הכושר הגופני, לרבות תחומי אימון פופולאריים כגון אופניים, פילאטיסחדר כושרמאמן כושר אישיאימון כושר

   
לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל