בשנה החדשה נכנסים לכושר

הכושר הגופני משפיע על כל אורח החיים שלנו. לרגל תחילת 2011, הזמן האידיאלי להחלטות חדשות, קבלו 11 סיבות טובות להתחיל להתאמן

מאת: ערן וינטרוב

1. כדי להיות בריאים יותר. תזונה נכונה וכושר במינון הנכון עוזרים לחזק את המערכת החיסונית שלנו. ברגע שאנחנו בכושר יש פחות סיכוי שנהיה חולים. אימון על בסיס קבוע בשילוב עם תזונה נכונה מאזן את לחץ הדם, את הכולסטרול ועוזר במניעת בעיות בריאותיות רבות.

  

2. כדי להיות עם יותר אנרגיות. ייתכן שבהתחלה, אחרי האימונים הראשונים, תרגישו עייפים יותר מאשר מקודם. אבל עם הזמן הגוף שלכם יתרגל והעייפות תעלם בהדרגה. ברגע שתיכנסו לשגרת אימון קבועה, לא רק שתרגישו טוב יותר, אלא שתהיה לכם האנרגיה לעשות עוד הרבה דברים אחרים שרציתם.

  

3. כדי להגדיל את הביטחון העצמי.  כשתשמרו על סדר יום מסודר שכולל בתוכו אימון, ותעמדו במה שהצבתם לעצמכם תרגישו סיפוק. מעבר לקילוגרמים שנשיל, זה מראה לנו שאנחנו יכולים להתעלות מעבר למה שחשבנו. תחושת היכולת תתפשט גם לתחומים אחרים בחייכם וגם הביטחון יהיה תוצאה מכך.

  

4. כדי להנות. קיים מגוון רחב כל כך הרבה סוגים של אימונים. בחרו משהו שתמיד רציתם ללמוד או לנסות, רכיבה על אופניים, קיק בוקסינג, שיעורי סלסה או ריקודי בטן - ועוד הרבה סוגים אחרים של פעילויות שתהנו לשרוף בהן קלוריות.

  

5. כדי לשפר את פעולת המוח. החמצן שזורם לנו בדם בעקבות הכושר מגיע גם למוח ועוזר לו בתפקודיו. כשם שהשרירים שלנו מתחזקים, כך גם פעולת המוח הופכת למהירה יותר וממוקדת.

  

6. כדי להיות דוגמה לסביבה שלכם. ברגע שהילדים, החברים או בן הזוג רואים שאתם משקיעים בכושר ומתמידים בו זה משפיע גם עליהם ועל הרגליהם, ועל ההערכה שלהם כלפיכם.

  

7. כדי להיות עם מצב רוח טוב יותר. ידוע שפעילות גופנית גורמת למצב רוח שלנו להשתפר, וכמובן שגם השיפור במראה מביא לכך. מעבר לכך, שהכושר הוא דבר חיובי להתמקד בו.הכושר עוזר להפחית בלחצים, משפר את השינה ובכלל מסייע ליציבות בגוף ובנפש.

  

8. כדי לשפר את חיי המין. ככל שהגוף מתחזק ונעשה גמיש יותר, כך תרגישו סקסיים יותר ותרצו לחלוק את התחושה עם בן הזוג.

  

9. כדי לשלוט במשקל שלכם. הכושר מעלה את רמת חילוף החומרים בגוף ועוזר לשרוף קלוריות ולהוריד את אחוזי השומן בגוף. בנוסף, אם אתם מעוניינים להיכנס לשיגרת תזונה נכונה, הכושר ימריץ אתכם לעמוד ביעדים.

  

10. כדי להיראות טוב יותר. מעבר לכך שהכושר עוזר לרדת במשקל, הוא עוזר לגוף שלכם להיות יותר חטוב ומוצק, ומשפר את היציבה שלכם ואת מה שאתם מקרינים כלפי חוץ.

  

11. כדי להשקיע בעצמכם - בכל שיגרת היום המהירה והלחוצה, בסופו של דבר, הכושר הוא זמן איכות שאתם מקדישים לעצמכם, זמן למחשבות ולהירגעות. כשאתם עושים כושר אתם דואגים לבריאותכם, למראה שלכם ולהרגשה כללית טובה יותר.  

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בעולם כושר וספורט של bello תמצאו מידע עדכני על אימוני כושר, תוכניות אימונים, בבית ובמכון כושר, לצד מאמרים של מאמני ומדריכי כושר מוסמכים בנושאים הקשורים לכושר, ספורט ואורח חיים בריא. אם החלטתם להיכנס לכושר, או שאתם רוצים לשפר את הכושר הגופני שלכם - אתם במקום הנכון. עולם הכושר של אתר bello מביא לכם את מיטב הכתבות על כל תחום הכושר הגופני, לרבות תחומי אימון פופולאריים כגון אופניים, פילאטיסחדר כושרמאמן כושר אישיאימון כושר

   
לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל