כושר לפני החתונה

כשהחתן והכלה רוצים להיראות טוב ביום חתונתם, הם צריכים להתכונן ולהתאמן. גם מצב הרוח ישתפר

מאת: ערן וינטרוב

מתחתנים? לקראת האירוע החשוב אני מציע לך לקחת את בן/בת הזוג שלך לדייט מושלם ולא שיגרתי: אימון כושר אישי בזוג אשר מהווה עבור זוגות רבים אפשרות לבלות זמן איכות יחד. האימון לא רק שישפר את הרגשתכם פיזית, הוא גם יקרב ביניכם עוד יותר ו"יעשה" קסמים: יוריד מתחים וגם את הקילוגרמים המיותרים.

 

הטרנד של אימוני כושר בזוג אינו חדש וזה מספר שנים שזוגות לפני חתונה וזוגות נשואים (ותיקים) פונים אלי לצורך מתן אימון אישי בזוג. בנוסף, הרעיון לתת לזוג הצעיר מתנה מקורית ויוצאת דופן במקום הצ'ק המסורתי, מהווה אף היא אטרקציה מעניינת ומחדשת בלבוש של "מתנת סדרת אימונים זוגית" שיזכר לשנים רבות.

 

לאימון אישי בזוגות מספר יתרונות בולטים, וזאת מעבר לערך המוסף של עשיית הפעילות הגופנית המתגמלת:

 

אימון זוגי: אחד סוחף את השני

 

היתרון הראשון הוא אפקט הדרבון ההדדי: מחקרים מוכיחים כי זוגות שמתאמנים יחדיו נמצאו כבעלי מחויבות גבוהה יותר ובעלי כושר התמדה ניכר מאשר מתאמנים המתאמנים באופן יחידני. מתאמנים בזוג מקפידים יותר על משטר אימונים סדיר היות ואחד מדרבן את השני להגיע לאימון ולבצע אותו. הויתור העצמי שמשתלט פעמים רבות בקלות יתר כשאדם ניצב לבדו מול אתגר כגון משטר אימונים מסודר נעלם כמעט כליל כשמדובר בזוג המחויב לאימונים יחדיו.

 

אימון זוגי: מתאמנים יחד וכל אחד "לחוד"

 

לכל זוג נבנה אימון אישי אך משותף ומאפשר מתן שירות לבני הזוג באופן מושלם שאינו מפלה. מאמן כושר מקצועי ידע לבנות תוכנית אימונים שתתאים באופן מושלם ופרטני לכל אחד מהמתאמנים ומבלי לפגוע באפקטיביות האימון אשר כולל עבודה על כל קבוצות השרירים בגוף, פעילות אירובית לחיטוב הגוף וגמישות לצד ייעוץ תזונתי.

 

אימון זוגי: חיסכון כספי

  

יתרון נוסף בולט לאימון בזוג הוא נושא העלויות עבור האימונים, כיוון שלמאמן פונים ביחד ומשלמים פעם אחת במקום פעמיים, לשני שיעורים.

חבילת אימונים לזוג משתלמת באופן משמעותי ומוזילה את המחיר באופן ניכר. זוגות המתעדים להתחתן פונים אלי מספר חודשים מראש על מנת להשיג אפקטיביות מרבית ולהשגת תוצאות טובות אותן יהיה קל לשמור גם לאחר האירוע המשמח והם אכן נוהגים כך וממשיכים להגיע גם אחר כך.

 

תוכנית אימונים לזוג כוללת כשני אימונים בשבוע, כשאימוני אירובי (כגון הליכה רגלית בת שעה) מומלצת לזוג לפחות פעמיים נוספות בשבוע, אותה הם יכולים לבצע עצמאית בזמנם החופשי, בערב למשל.

 

אני תמיד מייעץ לזוג המאושר לנצל את הפגישות "הספורטיביות" הללו לצורך שיחה והחלפת חוויות היום יום במקום לשבת מול הטלוויזיה ולזפזפ בשלט. נצלו את ההליכה הזוגית לשיחה ולהחלפת רשמים זה תמיד יפיח רוח רעננה חדשה ביחסיכם ויקרב ביניכם. והעיקר: שיהיה במזל!

 

אימוני כושר אצלך על המסך

חיזוק שרירי בטן

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בעולם כושר וספורט של bello תמצאו מידע עדכני על אימוני כושר, תוכניות אימונים, בבית ובמכון כושר, לצד מאמרים של מאמני ומדריכי כושר מוסמכים בנושאים הקשורים לכושר, ספורט ואורח חיים בריא. אם החלטתם להיכנס לכושר, או שאתם רוצים לשפר את הכושר הגופני שלכם - אתם במקום הנכון. עולם הכושר של אתר bello מביא לכם את מיטב הכתבות על כל תחום הכושר הגופני, לרבות תחומי אימון פופולאריים כגון אופניים, פילאטיסחדר כושרמאמן כושר אישיאימון כושר

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל